1. Sunteţi mulţumit de serviciile medicale oferite de spital? (Note de la 1 la 4) 1 - Foarte nemulţumit2 - Nemulţumit3 - Mulţumit4 - Foarte mulţumit
2. Sunteţi mulţumit de curăţenia din spital? (Note de la 1 la 4) 1 - Foarte nemulţumit2 - Nemulţumit3 - Mulţumit4 - Foarte mulţumit7
3. A fost nevoie să cumpăraţi medicamente sau alte materiale sanitare? DANU
4. Sunteţi mulţumit de activitatea şi implicarea personalului medical*? (Note de la 1 la 4) 1 - Foarte nemulţumit2 - Nemulţumit3 - Mulţumit4 - Foarte mulţumit
5. Aţi primit explicaţii clare cu privire la diagnostic şi tratament? DANU
6. Aţi recomanda unei persoane apropiate să se trateze la acest spital? DANU
7. Starea dumneavoastră de sănătate este mai bună după externare? DANU
8. Dacă vi s-au solicitat bani sau alte tipuri de recompensaţii de către personalul medical, doriţi să sesizaţi acest fapt? DANU
Vă rugăm să formulaţi o plângere** către autorităţile abilitate sau puteţi trimite o sesizare la Ministerul Sănătăţii prin intermediul serviciilor poştale sau la adresa de e-mail: integritate@ms.ro.
Sunt de acord cu Regulamentul GDPR (consulta aici regulamentul)
* Personalul medical este definit în anexa la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările şi completările ulterioare. ** Conform art. 288 din Codul de procedură penală "Modurile de sesizare" a organelor de urmărire penală.