Chestionar de satisfactie a pacientului si/sau apartinatorului

Stimate pacient / apartinator,

In vederea aprecierii ingrijirilor medicale pe care le-ati primit in spital si a cresterii calitaiii acestora, va invitam sa completati urmatorul chestionar:

Calitatea dumneavoastra
pacientapartinator

1. Sex
barbatfemeie

2. Varsta dumneavoastra

3. In ce sectie ati fost internat?

4. La internare ati fost insotit pe sectie de
personal sanitarapartinatori (membri de familie, prieteni, vecini etc.)ati mers singur

5. Va rugam sa acordati calificative pentru urmatoarele servicii

5.1. calitatea lenjeriei cazare
foarte binebinenesatisfacator

5.2. curatenie
foarte binebinenesatisfacator

5.3. alimentatie
foarte binebinenesatisfacator

5.4. Atitudinea personalului de la Camera de Garda
foarte binebinenesatisfacatoare

5.5. Timpul acordat de medicul de salon pentru consultatia dumneavoastra
foarte binebinenesatisfacatoare

5.6. Calitatea ingrijirilor medicale acordate de

5.6.1. medicul de salon
foarte binebinenesatisfacator

5.6.2. asistentele medicale
foarte binebinenesatisfacator

5.6.3. infirmierele
foarte binebinenesatisfacator

5.7. Apreciati amabilitatea si disponibilitatea pesonalului medical

5.7.1. medicul de salon
foarte binebinenesatisfacator

5.7.2. asistentele medicale
foarte binebinenesatisfacator

5.7.3. infirmierele
foarte binebinenesatisfacator

6. La explorarile de pe alte sectii/alta unitate sanitara ati fost insotit de
personal sanitarapartinatori (membri de familie, prieteni, vecini)ati mers singur

7. Ati fost instruit aupra modului de administrare a medicamentelor pe cale orala (tablete/pastile)?
da, intotdeaunada, uneorinu, niciodata

8. Administrarea medicamentelor pe cale orala (tablete):

8.1. s-a facut sub supravegherea asistentei
da, intotdeaunada, uneorinu, niciodata

8.2. ati primit medicamentele pentru 1 zi de tratament
toate o dataimpartite in prize

9. Medicamentele administrate in spital:
v-au fost administrate doar de spitalv-au fost cumparate de familieambele variante

10. In cazul in care medicamentele v-au fost cumparate de familie, care a fost procedura?
pe reteta simpla eliberata de medicul de spitalpe retea eliberata de medicul de familie/specialist la recomandarea medicului din spital

11. Ati fost multumit de serviciile medicale acordate in spitalul nostru:

11.1 pe intreaga perioada a spitalizarii
foarte multumitmultumitnemultumit

11.2. in timpul zilei
foarte multumitmultumitnemultumit

11.3. in timpul noptii
foarte multumitmultumitnemultumit

11.4. sambata, duminica si sarbatorile legale
foarte multumitmultumitnemultumit

12. Cat de multumit sunteti de calitatea informatiilor primite despre investigatii, proceduri medicale, boala dumneavoastra:
foarte multumitmultumitnemultumit

13. Satisfactia dumneavoastra generala fata de tratamentul primit si atitudinea personalului:
foarte multumitmultumitnemultumit

14. Cum v-au fost aduse la cunostinta drepturile pacientului:
verbal - asistenta medicala / medic curantprin afisajformular in foaie

15. Considerati ca drepturile pacientului au fost respectate pe perioada spitalizarii:
danu

16. Daca ar fi nevoie sa va reinternati, ati opta pentru acelasi spital?
in mod cert daprobabil ca dain mod categoric nunu se va mai intampla (de ex. pentru ca nu locuiesc in apropiere

17. Daca ati avea ocazia ati recomanda spitalul altor persoane care au nevoie de servicii medicale oferite de spital?
in mod cert daprobabil ca dain mod categoric nu

18. Aveti observatii si sugestii referitoare la aspectele pozitive si/sau negative ale ingrijirilor medicale pe timpul spitalizarii?
danu
Daca ati raspuns "da" va rugam sa le precizati:

© 2015 Spitalul Judetean de Urgente "Mavromati" Botosani | Dezvoltat de Webemotion
go to top